Blog

Hi, thanks for reading

If you like what you see, feel free to share it with a friend. If you want to share feedback, comments or ideas with me, send me an email

Happy reading!

Dit brand – og hvad så?

Sandheden er, at den, der går mest op i dit brand, er dig. Ingen andre vågner om morgenen og tænker på dit brand som hverken det første, tredje eller tiende. Det er et faktum, der kan gøre ondt at høre for iværksætteren eller den passionerede direktør, men ikke desto mindre en sandhed, det er sundt at forholde sig til. Læs mere Dit brand – og hvad så?

Har du styr på dit marketing- og kommunikationsfundament?

Fantastiske og effektive kommunikations- og marketingkampagner forudsætter, at fundamentet er lagt. Det gør nemlig både kampagnen lettere at planlægge, eksekvere og måle på, ligesom det gør kampagnen til en del af din virksomheds fortælling, frem for ”bare” et enkeltstående plop, hvis effekt formentlig vil være ret begrænset. Marketing og kommunikation er en central del af … Læs mere Har du styr på dit marketing- og kommunikationsfundament?

Hvis du ikke spørger om dine kunders feedback, er du ikke kundefokuseret

Dine kunder er sandhedsvidnerne på, om du gør det godt nok: Hvis de er glade, så anbefaler de dig og din service til andre, og dét kan selv dine bedste sælgere eller marketingfolk ikke hamle op med. Den eneste måde, du finder ud af, om dine kunder er glade, er ved at spørge dem – og helst på en struktureret måde, så du indsamler kundernes feedback som data, der kan evalueres samlet. Læs mere Hvis du ikke spørger om dine kunders feedback, er du ikke kundefokuseret

Loader…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.