Der er mange offentlige samtaler, jeg gerne deltager i, bl.a. debatterne om:
- Dimittendledighed og jobsøgning
- Native advertising / forretningsetik
- Data og vælgersegmentering
Se mine seneste i tidslinjen – skal din blog eller dit medie med på listen, så send mig en mail eller ring til mig på +45 2662 2330.
September 2020
Fotograf: Alexander Höllsberg Historien om, hvordan kreativ jobsøgning hjalp mig i job i Djøfbladets tema om de skjulte job.
August 2020
Fotograf: Lars Bech, Son of Lone Dimittendledighed er i kølvandet på coronakrisen igen blevet et tema. Jeg talte med Magisterbladet om mine erfaringer, da jeg var dimittendledig i 2012 i kølvandet på finanskrisen og hvordan de unge dimittender kan gribe deres jobsøgning an.
Maj 2020
Fotograf: Büro Jantzen En krisetid er den perfekte anledning til strategisk B2B-branding. Det skrev jeg en klumme om til Dansk Markedsføring.
Marts 2020
Er segmentering egentlig relevant? Ja. Fordi det virker. Man kan starte småt og så videreudvikle det til sofistikerede modeller, der virkelig møder kunden i øjenhøjde. Det talte jeg om i en vlog og et blog-indlæg hos iværksætterordbogen WordUpMate.
Januar 2020
Brandmovers indledte året med “20 content marketing-forudsigelser for 2020”. Min spådom var, at Sælger-Helle ryger på pause til fordel for den oprigtige videndeling. Fordi det virker.
Oktober 2018
Native advertising sælges halv-ulovligt og hel-uetisk som “redaktionel” omtale. Det skrev jeg et indlæg om til journalisten.dk og det blev det tredjemest læste indlæg i den uge, det blev udgivet.
August 2018
Geomapping er et politisk kampagneredskab og selvom vælgersegmentering fik et dårligt ry med Cambridge Analytica-skandalen, så truer det ikke vores frie valg med den måde det foregår på i Danmark – som i øvrigt er fint lovreguleret. Det skrev jeg et debatindlæg om til Politiken.