Jeg har deltaget i den offentlige debat inden for følgende emner:
- Ledelse & karriere
- Forretning & dataetik
- Data & vælgersegmentering
For PR-henvendelser: Send mig en mail
Tidligere:
Januar 2022
Uløste konflikter på arbejdspladsen kan føre til stress, angst og udbrændthed. Det skete for mig, og det fortalte jeg om i denne temaartikel om det psykiske arbejdsmiljø i marketing- og kommunikationsbranchen.
Maj 2021
Har vi fået GDPR nok nu? I dette debatindlæg spørger jeg, om vi er i gang med at overimplementere GDPR. Det baserer jeg dels på afgørelser og begivenheder, der kan virke ude af proportioner med lovens intentioner.
September 2020
Foto: Alexander Höllsberg I dette interview fortæller jeg om, hvordan kreative jobsøgning hjalp mig med at lande et job. Artiklen var en del af et tema om “de skjulte jobs”.
August 2020
Foto: Lars Bech, Son of Lone Dimittendledighed blev igen et tema i den offentlige debat under coronakrisen. Jeg talte med Magisterbladet om mine erfaringer som dimittendledig i kølvandet på finanskrisen i 2012 og delte mine råd til, hvordan dimittender kan griben jobsøgningen an.
Maj 2020
Foto: Büro Jantzen I denne klumme argumenterer jeg for, hvorfor coronakrisen er det perfekte tidspunkt at investere i strategisk B2B branding.
Marts 2020
Er segmentering relevant? Ja. Fordi det virker. Virksomheder kan starte med simple modeller og udvikle dem i dybde og omfang og med tiden opnå meget sofistikerede kundeindsigter. Vlog + blog for WordUpMate.
Januar 2020
Branding-bureauet Brandmovers startede året med “20 content marketing-forudsigelser for 2020”. Min forudsigelse var “mindre salg, mere værdiskabende content”.
Oktober 2018
Native advertising bliver solgt semi-ulovligt og helt uetisk som “redaktionel” PR. Dette debatindlæg blev det tredjemest læste på journalisten.dk den uge, det blev udgivet.
August 2018
Geo-mapping er et legitimt politisk kampagneværktøj, og selvom vælgersegmentering fik et dårligt ry i kølvandet på Cambridge Analytica-skandalen, truer det ikke de frie valg i Danmark. Det skyldes dels lovgivningen og de meget høje etiske standarder hos både de danske partier og den danske databranche.