
Hej, jeg hedder Jeanette!
Hvor er det fedt, at du læser med! Husk at give et like eller et share, hvis du kan lide mine indlæg – så får flere gavn af dem.
Har du idéer til nye indlæg, kommentarer eller andet så send mig en mail.
God læselyst!

Drop tone-of-voice i din B2B-brandidentitet
For nylig så jeg én skrive på LinkedIn, at tone-of-voice er en vigtig del af at fastlægge et brand. Det sprang i mine øjne, fordi jeg netop har faciliteret udviklingen af brandidentiteten i den virksomhed, jeg arbejder for – uden tone of voice. Jeg mener nemlig ikke, at det er nødvendigt at fastsætte. Faktisk kan det være en hæmsko. Læs mere Drop tone-of-voice i din B2B-brandidentitet

Dit brand – og hvad så?
Sandheden er, at den, der går mest op i dit brand, er dig. Ingen andre vågner om morgenen og tænker på dit brand som hverken det første, tredje eller tiende. Det er et faktum, der kan gøre ondt at høre for iværksætteren eller den passionerede direktør, men ikke desto mindre en sandhed, det er sundt at forholde sig til. Læs mere Dit brand – og hvad så?

Har du styr på dit marketing- og kommunikationsfundament?
Fantastiske og effektive kommunikations- og marketingkampagner forudsætter, at fundamentet er lagt. Det gør nemlig både kampagnen lettere at planlægge, eksekvere og måle på, ligesom det gør kampagnen til en del af din virksomheds fortælling, frem for ”bare” et enkeltstående plop, hvis effekt formentlig vil være ret begrænset. Marketing og kommunikation er en central del af … Læs mere Har du styr på dit marketing- og kommunikationsfundament?

Når gratis ikke er gratis: To oversete markedsføringsregler
Er man ikke selv eller har man ikke adgang til en markedsføringsjurist, kan man godt nogle gange bare lade sig inspirere af, hvad alle de andre gør og/eller de nye muligheder, som fx LinkedIn tilbyder. I dette indlæg tager jeg fat på to markedsføringsregler relateret til ”gratis” content, som mange ofte glemmer. Læs mere Når gratis ikke er gratis: To oversete markedsføringsregler
Loader…
Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.